Reklama, ktorá láme rekordy: digitálna out of home reklama vo svete enormne rastie. Prečo? Lebo prináša evidentné výsledky a okrem toho je cool. Aj vy ju môžete využiť a ešte dnes môžete mať lacnú a okamžitú kampaň.
Pojem digitálna out of home reklama je už dobre zabehnutým pojmom. Určite ste sa stretli s digitálnymi panelmi v nákupných centrách alebo na iných frekventovaných miestach, ktoré pútajú pozornosť nakupujúcich, a to najmä vďaka video obsahu. Táto reklama je podľa prieskumov tak vysokovýkonná, že má až 65% aktivačný účinok! Máme ju aj na Slovensku a v Čechách.
Spoločnosť Lurity prevádzkuje sieť 540 multimediálnych interiérových, exteriérových a LED obrazoviek v najlepších lokalitách a nákupných centrách v Českej a Slovenskej republike a v Bosne a Hercegovine. Je jednotka v ponuke LED boardov na Slovensku a v počte obrazoviek v obchodných centrách v SR a ČR. Ide o reklamu, ktorú si klient môže „vyklikať“ na počkanie a bežať môže v podstate okamžite.
Toto flexibilné médium dnes predstavuje segment v OOH (Out Of Home), ktorý z roka na rok stále viac rastie. V západnej Európe a v USA podiel digitálnej reklamy v OOH by mal dosiahnuť budúci rok až 30%. Prieskumy hovoria, že 1 dolár investovaný do OOH reklamy zarobí zadávateľovi takmer 6 dolárov. Takáto návratnosť nenechá ľahostajným žiadneho progresívne zmýšľajúceho marketéra.
„Ako prví sme priniesli na slovenský trh programatický nákup reklamného priestoru, ktorý sme časom modifikovali na súčasný automatizovaný a online platformu na nákup médií v reálnom čase. Boli sme tiež jedným z priekopníkov “live feed” kampaní, ktoré v reálnom čase prispôsobujú svoj obsah podľa publika alebo externej udalosti,” hovorí CEO spoločnosti Tomáš Tiefenbach.
Trend digitálnej reklamy stále rastie
Digitálne reklamné obrazovky spoločnosti Lurity sú umiestnené na najrušnejších miestach s vysokým výskytom ľudí. Digitálnymi obrazovkami mesačne oslovia až 15 miliónov zákazníkov. Od svojho vzniku Lurity zrealizovala takmer 3.000 kampaní a expanduje ďalej. To len potvrdzuje vývoj rastúceho trendu digitálnej reklamy.
„Jednou z hlavných výhod, ktoré klienti Lurity vnímajú, je rýchly výber a nákup digitálneho reklamného priestoru prostredníctvom vlastného samoobslužného plánovacieho portálu, kde si môžu sami zadať kampaň a spustiť ju do niekoľkých minút od schválenia.”
Intuitívne užívateľské rozhranie pri plánovaní a správe reklamných kampaní
Zásadnou pridanou hodnotou pre klientov je intuitívne užívateľské rozhranie, ktoré umožňuje jednoduché plánovanie a správu reklamných kampaní. Pokročilé funkcie umožňujú inzerentom zlepšiť svoje reklamné stratégie a dosiahnuť vyššiu efektivitu kampaní. Bez ohľadu na to, či ide o malý podnik alebo veľkú korporáciu: kampane sa tvoria ľahko, rýchlo, aj počas kampane klienti kedykoľvek môžu meniť vizuály a videá kampane. Automatizované nástroje optimalizujú kampane a znižujú náklady na reklamu.
„Okrem širokej ponuky indoor a outdoor digitálnych plôch vyrábame aj AR aplikácie podľa kreatívnych požiadaviek klientov. A majú veľký úspech. Príkladom sú aplikácie vytvorené pre MS v hokeji pre viacero značiek zvučných mien alebo aplikácia pre Fortuna CZ a ich fanúšikov futbalu.“
Digitálny out a indoor: Vyťažte z “obyčajnej plochy” maximum
Digitálny out a indoor je veľmi ambiciózne médium: ponúka veľa možností, ako vyťažiť z „obyčajnej plochy“ maximum: môžete ho ovládať pohybom alebo dotykom, vťahovať publikum do vašej aplikácie až tak, že výsledkom môže byt kvalitná databáza potenciálnych užívateľov vašej značky; môžete ním komunikovať video, promovať online ponuku podľa počasia, kurzov stávkových spoločností, countdown výpredajov, prihovárať sa okoloidúcim, fotiť sa s virtuálnym športovým idolom – možností je nespočet. Ide len o to, ako chcete upútať svojho spotrebiteľa čo možno najatraktívnejšou formou a šikovnou formou využiť na podporu rastu vašej značky.
Reklama spoločnosti Lurity je dnes viditeľná v päťdesiatich obchodných centrách, na poštách a v zdravotníckych zariadeniach. S počtom 540 najmodernejších digitálnych obrazoviek a prémiových exteriérových a interiérových LED plôch dnes pôsobí na troch trhoch a oslovuje zákazníkov v ideálnom rozpoložení, presne vtedy, keď sú pripravení nakupovať a od možnosti nákupu sú vzdialení iba pár metrov.
Viac info o tomto médiu nájdete tu:
https://www.lurity.com/sk/blog/analyza-trhu-dooh-digitalnej-ooh
www.lurity.com, portal.lurity.com