Digitálna reklama od Lurity! Vyklikaj si svoju vlastnú kampaň na sedem klikov

Lurity SK s.r.o.,

Reklama, ktorá láme rekordy: digitálna out of home reklama vo svete enormne rastie. Prečo? Lebo prináša evidentné výsledky a okrem toho je cool. Aj vy ju môžete využiť a ešte dnes môžete mať lacnú a okamžitú kampaň.

Pojem digitálna out of home reklama je už dobre zabehnutým pojmom. Určite ste sa stretli s digitálnymi panelmi v nákupných centrách alebo na iných frekventovaných miestach, ktoré pútajú pozornosť nakupujúcich, a to najmä vďaka video obsahu. Táto reklama je podľa prieskumov tak vysokovýkonná, že má až 65% aktivačný účinok! Máme ju aj na Slovensku a v Čechách.

Indoor LED obrazovky
Indoor LED obrazovky

Spoločnosť Lurity prevádzkuje sieť 540 multimediálnych interiérových, exteriérových a LED obrazoviek v najlepších lokalitách a nákupných centrách v Českej a Slovenskej republike a v Bosne a Hercegovine. Je jednotka v ponuke LED boardov na Slovensku a v počte obrazoviek v obchodných centrách v SR a ČR. Ide o reklamu, ktorú si klient môže „vyklikať“ na počkanie a bežať môže v podstate okamžite.

Toto flexibilné médium dnes predstavuje segment v OOH (Out Of Home), ktorý z roka na rok stále viac rastie. V západnej Európe a v USA podiel digitálnej reklamy v OOH by mal dosiahnuť budúci rok až 30%. Prieskumy hovoria, že 1 dolár investovaný do OOH reklamy zarobí zadávateľovi takmer 6 dolárov. Takáto návratnosť nenechá ľahostajným žiadneho progresívne zmýšľajúceho marketéra.

Indoor LED board
Indoor LED board

„Ako prví sme priniesli na slovenský trh programatický nákup reklamného priestoru, ktorý sme časom modifikovali na súčasný automatizovaný a online platformu na nákup médií v reálnom čase. Boli sme tiež jedným z priekopníkov “live feed” kampaní, ktoré v reálnom čase prispôsobujú svoj obsah podľa publika alebo externej udalosti,” hovorí CEO spoločnosti Tomáš Tiefenbach.

Trend digitálnej reklamy stále rastie

Digitálne reklamné obrazovky spoločnosti Lurity sú umiestnené na najrušnejších miestach s vysokým výskytom ľudí. Digitálnymi obrazovkami mesačne oslovia až 15 miliónov zákazníkov. Od svojho vzniku Lurity zrealizovala takmer 3.000 kampaní a expanduje ďalej. To len potvrdzuje vývoj rastúceho trendu digitálnej reklamy.

LED indoor
LED indoor

„Jednou z hlavných výhod, ktoré klienti Lurity vnímajú, je rýchly výber a nákup digitálneho reklamného priestoru prostredníctvom vlastného samoobslužného plánovacieho portálu, kde si môžu sami zadať kampaň a spustiť ju do niekoľkých minút od schválenia.”

Intuitívne užívateľské rozhranie pri plánovaní a správe reklamných kampaní

Zásadnou pridanou hodnotou pre klientov je intuitívne užívateľské rozhranie, ktoré umožňuje jednoduché plánovanie a správu reklamných kampaní. Pokročilé funkcie umožňujú inzerentom zlepšiť svoje reklamné stratégie a dosiahnuť vyššiu efektivitu kampaní. Bez ohľadu na to, či ide o malý podnik alebo veľkú korporáciu: kampane sa tvoria ľahko, rýchlo, aj počas kampane klienti kedykoľvek môžu meniť vizuály a videá kampane. Automatizované nástroje optimalizujú kampane a znižujú náklady na reklamu.

LED outdoor
LED outdoor

„Okrem širokej ponuky indoor a outdoor digitálnych plôch vyrábame aj AR aplikácie podľa kreatívnych požiadaviek klientov. A majú veľký úspech. Príkladom sú aplikácie vytvorené pre MS v hokeji pre viacero značiek zvučných mien alebo aplikácia pre Fortuna CZ a ich fanúšikov futbalu.“

Digitálny out a indoor: Vyťažte z “obyčajnej plochy” maximum

Digitálny out a indoor je veľmi ambiciózne médium: ponúka veľa možností, ako vyťažiť z „obyčajnej plochy“ maximum: môžete ho ovládať pohybom alebo dotykom, vťahovať publikum do vašej aplikácie až tak, že výsledkom môže byt kvalitná databáza potenciálnych užívateľov vašej značky; môžete ním komunikovať video, promovať online ponuku podľa počasia, kurzov stávkových spoločností, countdown výpredajov, prihovárať sa okoloidúcim, fotiť sa s virtuálnym športovým idolom – možností je nespočet. Ide len o to, ako chcete upútať svojho spotrebiteľa čo možno najatraktívnejšou formou a šikovnou formou využiť na podporu rastu vašej značky.

Špeciálne miesta
Špeciálne miesta

Reklama spoločnosti Lurity je dnes viditeľná v päťdesiatich obchodných centrách, na poštách a v zdravotníckych zariadeniach. S počtom 540 najmodernejších digitálnych obrazoviek a prémiových exteriérových a interiérových LED plôch dnes pôsobí na troch trhoch a oslovuje zákazníkov v ideálnom rozpoložení, presne vtedy, keď sú pripravení nakupovať a od možnosti nákupu sú vzdialení iba pár metrov.

Viac info o tomto médiu nájdete tu:

https://www.lurity.com/sk/blog/analyza-trhu-dooh-digitalnej-ooh
www.lurity.com, portal.lurity.com

Viac o téme: #digitálna reklama #digitálne plochy #digitalny outdoor a indoor #LED board #Lurity #out of home #reklama