Hlavná líderka skupiny Pussycat Dolls Nicole Scherzinger a latinská popová hviezda Luis Fonsi, ktorého slávny videoklip má už zopár miliárd zhliadnutí si naposledy dali záležať na vytvorení nového umeleckého diela s názvom „She’s BINGO“, ktoré sa podvedome spája s najpopulárnejšou svetovou hrou „Bingo Blitz“.
Jeho prvé sekundy už môžu byť niekomu známe, pretože sa inšpirovali slávnym disco hitom „D.I.S.C.O“ od francúzskeho dua Ottawan z roku 1979.
Pravdou je, že autori chceli Bingu priniesť novú pesničku, aby sa aj Generácia Z zapojila do hrania celosvetovej hry, keďže viacerým mladým ľuďom sú staré hry ľahostajné. Ak ste o tomto fakte doteraz nemali ani potuchy a zistili ste to až po prečítaní prvých riadkov, tak je to pochopiteľné. Pretože po spustení prvých sekúnd vydaného videoklipu a nástupu Nicole na pódium by sme si mohli myslieť, že ide iba o obyčajnú oslavu ženskosti zamilovaným mužom. Jemné romantické melódie tomu pridávajú autentickosť a Nicole vystupuje vo videoklipe ako silná emancipovaná žena v rôznych situáciách, napríklad v tom, že v klipe zápasí s býkom. Nezápasí ale so skutočným býkom, pretože pri útoku sa samotná rekvizita býka rozplynie a vypadnú z neho guličky.
Na konci videoklipu ale zaostríme pohľad na mobilný telefón, kde zámer videoklipu vypláva na povrch. Napriek tomu sme radi, že klip bol tak zaujímavo spracovaný aj keď ide o reklamu pre Izraelskú mobilnú spoločnosť „Playtika“. Playtika vedie na trhu už od roku 2010 s viac ako 35 miliónmi používateľmi vlastniaca viac ako 15 hier. Ak si chcete zahrať niektorú z ich hier, tak smelo do toho!
Nicole Scherzinger
Videoklip ako reklama vyšiel 8. marca 2021.