Karol Henzély a Martin Bahurinský – ZSSK / Lunchtime s Tomášom Juríčekom

Železničná spoločnosť Slovensko spustila informatívnu kampaň k novému grafikonu vlakovej dopravy. Viac nám prišli o tom porozprávať členovia predstavenstva ZSSK Karol Henzély a Martin Bahurinský.

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi predstavuje novú informatívnu kampaň o grafikone 2024/2025, ktorý vstúpi do platnosti v nedeľu 15. decembra 2024. Cieľom kampane je priniesť cestujúcim relevantné informácie o nových spojeniach, službách a ďalších zlepšeniach, ktoré získajú od začiatku platnosti nového grafikonu.

Medzi tie najdôležitejšie benefity nového grafikonu patria častejšie, pravidelné a dostupnejšie vlakové spojenia naprieč Slovenskom. ZSSK prináša viac spojení nielen medzi Bratislavou a Košicami, ale aj vo všetkých ostatných regiónoch Slovenska.


Karol Henzély a Martin Bahurinský – ZSSK / Lunchtime s Tomášom Juríčekom

Počúvaj LUNCHTIME s Tomášom Juríčekom každý pracovný deň od 12:00 – 15:00 a každú stredu, či v nedeľu od 12:00 v repríze počúvaj rozhovory so zaujímavými hosťami. Všetky rozhovory s našimi hosťami si môžeš vypočuť na YouTube kanáli Rádia VIVA.

Viac o téme: #grafikon #Lunch Time #Lunchtime #podcast #vlaková doprava #ZSSK