Total War: Warhammer III je pripravovaná ťahová stratégia a videohra s taktikou v reálnom čase vyvinutá spoločnosťou Creative Assembly a publikovaná spoločnosťou Sega. Je súčasťou série Total War a ako tretia sa nachádza vo fiktívnom vesmíre Warhammer Fantasy spoločnosti Games Workshop.
Rovnako ako jeho predchodcovia, aj Total War: Warhammer III je ťahovovou stratégiou a má taktické hranie v reálnom čase podobné iným hrám zo série Total War. V kampani hráči presúvajú armády po mape a ťahovo spravujú osady. Hráči sa zapájajú do diplomacie a bojujú proti frakciám riadeným umelou inteligenciou. Keď sa armády stretnú, bojujú v reálnom čase. Hra bude mať tiež vlastný režim bitiek, v ktorom môžu hráči vytvárať prispôsobené bitky, ako aj online bitky pre viacerých hráčov. Tí, ktorí vlastnia rasy z prvých dvoch hier, budú mať rovnaké rasy odomknuté pre multiplayer v treťom pokračovaní, taktiež bude vyvinutá kombinovaná mapa sveta, podobná kampani „Mortal Empires“ v hre Total War: Warhammer II pre majiteľov prvých dvoch hier.
Rasy ohlásené touto hrou sú ľudské civilizácie Kislev (založené na stredovekom Rusku) a Grand Cathay (založené na cisárskej Číne) a frakcie založené na štyroch bohoch chaosu (Khorne, Tzeentch, Nurgle a Slaanesh). Ďalšia rasa, zatiaľ neznáma (pravdepodobne Ogre Kingdoms alebo Chaos Dwarfs), bude sprístupnená tým, ktorí si hru predobjednali alebo si ju kúpili prvý týždeň po vydaní.
Podrobnosti o hlavnej kampani zostávajú neznáme, vývojári však uviedli, že sa bude odohrávať v ríši chaosu, ktorá je považovaná za zdroj všetkej mágie v prostredí Warhammer Fantasy. Riaditeľ hry Ian Roxburgh uviedol, že mapa kampane bude „dvakrát taká veľká“ ako mapa kampane Eye of the Vortex, ktorá sa objavila v hre Total War: Warhammer II.
IGN
Hra bola ohlásená 3. februára 2021 a jeho vydanie je naplánované na koniec tohto roku.